Natolin's Handmade

niedziela, 30 czerwca 2013

Żegnamy się (52 tygodnie)


Już pisałam o tym w piątek, ale cały ten tydzień upłynął nam pod znakiem żegnania się z przedszkolem. Jednak trzy lata to szmat czasu, zwłaszcza dla takiego małego człowieka, co nie?


I mimo, że od września zerówka, a nie pierwsza klasa, to jednak nie będzie już to samo. W szkole zawsze jest inaczej. No i mnie refleksja naszła, że moje dziecko kończy pierwszy etap swojej nauki i że nie wiem właściwie kiedy to zleciało...

A na dodatek dzisiaj mija dwudziesty szósty tydzień roku, czyli to już półmetek! :)

1 komentarz:

  1. oj szkoda, trzymam kciuki za Norbiego, niech mu się w zerówce same przyjemności dzieją :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...