Natolin's Handmade

niedziela, 22 września 2013

Dni Transportu Publicznego (52 tygodnie)


Mijający tydzień obfitował w... deszcz. Tyle razy zmokłam, że chyba jeszcze nigdy mi się to nie zdarzyło. Ale obfitował też w różne inne wydarzenia, np. Dni Transportu Publicznego. W sobotę wybraliśmy się do zajezdni autobusowej i tramwajowej. Wiadomo, dla każdego chłopaka to frajda obejrzeć zabytkowe maszyny, posiedzieć za kółkiem Ogórka czy przejechać przez myjnię tramwajów :)


A dla każdego albo prawie każdego rodzica frajdą jest robienie zdjęć. Dla mnie na pewno! I niekoniecznie zdjęć dziecka :) Mam nadzieję, że uda mi się wrzucić niedługo relację na mojego fotograficznego bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...