Natolin's Handmade

sobota, 23 listopada 2013

Koronkowe serca świąteczne


Już trochę powstało w mojej pracowni świątecznych rzeczy, choć powiem szczerze, że nie jakoś strasznie dużo. Cierpię ostatnio na brak weny, więc mi produkcja spadła :) Dzisiaj pokażę Wam filcowe zawieszki w kształcie serc, projektu mojej mamy.


Serca uszyte są z filcu i ozdobione ręcznie szydełkowaną koronką w tym samym kształcie.


Czerwone z zieloną koronką.



Czerwone z czerwoną.



Czerwone z białą.



Czwarte nieco inne - brązowe z beżową koronką. W nawiązaniu do  świątecznych pierników :)




Przyjemnego weekendu!!



6 komentarzy:

  1. Przecudne! U mnie już też klimat świąteczny. Czasem się czuję jak hipermarket, kiedy rzucam się do świątecznych robótek zaraz po Haloween. Pozdrawiam, B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo u mnie to chyba jeszcze później to wszystko się zaczyna :P Muszę mieć choć odrobinę świątecznej atmosfery, inaczej nic w tym klimacie nie stworzę :) Podziwiam rękodzielniczki, które już w sierpniu o tym myślą :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł takie serduszka w wydaniu szydełkowym. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szydełko jednak zawładnęło w moim warsztacie :)

      Usuń
  3. Pięknie seduszka. I uważam, że spokojnie mogą wisieć cały rok, nie tyko w święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby tak, ale z drugiej strony kolory mają typowo świąteczne :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...