Natolin's Handmade

piątek, 20 grudnia 2013

Kubki w sweterkach


Bardzo są ostatnio popularne, więc i ja spróbowałam je zrobić. Każdy kubeczek ma swój własny sweterek. Każdy jest w innym kolorze i z inną aplikacją.

Zielony z bałwankiem.


Taki uroczy mi wyszedł (trochę samozachwytu nie zaszkodzi, nie?) :D


Sweterek zapinany na guziki.


Bordowy z choinką.


Też na guziki.


Beżowy z piernikowym ludkiem (wzór tildowy).


Wiązany troczkami.


I szary z ogromnym sercem.


Też wiązany troczkami.


Jak Wam idą przygotowania do świąt? U nas całkiem sprawnie, prócz tego, że zdrowie dziecka nie wytrzymało i od wczoraj z gorączką siedzi. Ale będzie dobrze :)
Ściskam!

4 komentarze:

  1. słodkie te ubranka :) ciasteczkowy sweterek jest numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki tam samozachwyt, są śliczne :) pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam pięknie i wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...