Natolin's Handmade

piątek, 13 grudnia 2013

Pierniczki


Moja mama, mistrz szycia filcowych ozdób świątecznych, postanowiła, że uszyje jeszcze jakieś fajne piernikowe ludki. Z reguły wzory rysuję ja, ale teraz chciałyśmy, żeby były naprawdę super. Szukałam długo jakiegoś ładnego wzoru/wykroju i dopiero po jakimś czasie przypomniałam sobie, że mam przecież na półce "Tilda. Dekoracje na Boże Narodzenie" :)


I tak powstało w sumie pięć piernikowych ludzików (na zdjęciu powyżej są cztery, ale jeden się po prostu spóźnił na sesję :P).

Z czerwoną kokardką.



Z niebieską w grochy.



Z biało-czerwoną.



Z zielonymi.



I spóźnialski z ciemnozieloną tasiemką :)



A na dokładkę podwójna piernikowa zawieszka :)


Jak u Was z przygotowaniami do świąt?
Miłego piątku!


1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...