Natolin's Handmade

niedziela, 5 stycznia 2014

Tydzień w kadrze


"Tydzień w kadrze" zastąpi zeszłoroczne "52 tygodnie". Projekt ma trwać przez cały rok i tak, jak poprzednio, post będzie pojawiał się w niedziele jako podsumowanie tygodnia. Z tą różnicą, że niekoniecznie będzie to tylko jedno zdjęcie, czasem będzie ich kilka.

Wiadomo, co w tym tygodniu było najważniejsze! Zaczął się nowy rok, a ja osobiście wiąże z nim nadzieję, że będzie lepszy, łaskawszy i szczęśliwszy :)


Zdjęcie zrobione w okolicach północy z Mostu Poniatowskiego :)

Wrzuciłam też trochę zdjęć na mojego fotobloga: Obrazki ze Starówki. Jesień 2013.


I zapraszam Was też na moje aukcje Allegro na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy: NATOLINEK


To tyle na dziś. Miłego wieczoru!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...