Natolin's Handmade

środa, 19 lutego 2014

Kominy i opaski


Pogoda jakaś taka wiosenna bardziej, a ja mam jeszcze trochę włóczkowych robótek z kolekcji zimowej do pokazania :) Dzisiaj będzie kilka kominów i opasek.

Komin melanżowy i do tego w paski.



Komin jaskraworóżowy.




Komin morelowy.




Kominów zrobiłam jeszcze więcej, bo jeszcze dwa dla siebie i jeden mamy, ale nie robiłam im zdjęć. Do tego jeszcze jeden leży nieskończony, ale że aura jest jaka jest, to nie chciało mi się go kończyć :) 
Poniżej natomiast prezentuję opaski. Te akurat sprawdzą się również wiosną, choć robione z podwójnej dzianiny.

Czarna (strasznie ciężko ją sfotografować).



Bordowa.



I jasnoróżowa.



A dla odmiany od zimowych dodatków, na blogu ze zdjęciami czeka druga porcja fotek ze Starówki z lipca 2013 - TUTAJ :)


Miłego dnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...