Natolin's Handmade

piątek, 16 maja 2014

Lawenda i folk


Ależ dzisiaj paskudnie na dworze. Nic, tylko zakopać się pod kołdrą i spać. Żeby rozjaśnić trochę tę ponurą aurę mam do pokazania nowe dekupażowe kolczyki. Kolorowe i letnie.

Koła w wersji folkowej. U góry brokatowe koraliki.



Druga strona:


Lawenda w wersji retro. U góry "gniecione" perełki.



I druga strona.


A tu lawenda w wersji... lawendowej :) Czyli w fiolecie. Ze szklanymi kulkami u góry.



A z drugiej strony same listki.


Mimo tej tragicznej pogody (w całej Polsce tak jest?), życzę Wam przyjemnego dnia!

Aha! Dawno nie wrzucałam żadnych zdjęć na fotobloga. Dzisiaj możecie tam zobaczyć fotografie z wypadu do Wrocławia. Już trochę archiwalne, bo byłam tam w październiku 2012, a jak się okazało, dotąd nie opublikowałam posta :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...