Natolin's Handmade

czwartek, 26 czerwca 2014

Podziękowania dla wychowawczyni


Wracam po kilkudniowej przerwie. Niestety brakowało mi czasu na pisanie postów, bo chciałam skończyć zamówienia przed wakacjami. Ale już jestem :) Dzisiaj pokażę Wam znów podziękowania dla nauczycielki, ale troszkę inne. To komplet składający się z pudełka i kartki sztalugowej.


Pudełko takie, jak zawsze. Ale zupełnie inaczej ozdobione. Ten wielki kwiat wydał mi się idealny.


Wybrałam do ozdoby też piękny tekturkowy cytat. I jak się okazało, trafiłam w dziesiątkę. Cytat ten jest podstawą na studiach pedagogicznych!


Kartka jest kwadratowa, z różyczkami i tekturowym zawijasem.


Myślę, że ten format kartki jest bardzo wdzięczny - obdarowany może ją sobie postawić na półce i cieszyć oczy :)


I już.
Jutro też będzie post o kartkach dla nauczycielek, bo zrobiłam ich więcej niż się spodziewałam. Ale obiecuję, że to już ostatni!
Przyjemnego czwartku :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...