Natolin's Handmade

niedziela, 31 sierpnia 2014

Tydzień w kadrze


Ostatni tydzień wakacji minął bardzo szybko. Większość z niego spędziliśmy na naszej leśnej działce, którą niektórzy nazywają rajem. Tym razem rajem się nie okazała, a to za sprawą marnej pogody. Ziąb i deszcz, deszcz i ziąb, razem i osobno. Ale to też zawsze jakaś przygoda. A wczoraj wpadliśmy na chwilę na American Day organizowany przez salon Harley Davidson. Dla syna była nie lada gratka, bo masa pięknych amerykańskich samochodów, a dla mnie... spotkałam dawno niewidziane psiapsióły! A w drodze powrotnej zahaczyliśmy o Śródmieście i przedostatni dzień Festiwalu Singera. Czy ja już wspominałam, że ulicę Próżną i jej okolice kocham nad życie?

A jutro... A jutro do szkoły! Nastanie ten dzień, w którym dzieci są smutne, a mamy... się cieszą :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...