Natolin's Handmade

piątek, 5 września 2014

Jesień się zbliża...


Dziś taka piękna pogoda, pełnia lata chciałoby się rzecz, ale nie ma co ukrywać - jesień coraz bliżej. U mnie już powstają jesienne i zimowe wełniane akcesoria. Na pierwszy ogień pokażę Wam komin.


Wykonany z włóczki akrylowej. Ma ładny, ażurowy wzór, znaleziony w jednej z szydełkowych gazetek. Prawda jest taka, że zaczęłam go robić w zeszłym roku, ale jakoś nigdy nie znalazłam weny na jego skończenie. Doczekał się dopiero teraz.




Jest dość długi, więc spokojnie można go owinąć dwukrotnie.


Miłego dnia! I mimo wszystko nie myślcie jeszcze o jesieni, korzystajcie z uroków (babiego - tak, tak przynajmniej u nas na Ursynowie już jest) lata.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...