Natolin's Handmade

środa, 1 października 2014

Na zamówienie


Popełniłam ostatnio dwie kartki na zamówienie. Jedną na chrzest, a drugą... a drugą też w temacie niemowlęcym.

Kartka na chrzest dla małej dziewczynki. Oczywiście w różu, choć raczej Ola nie jest jeszcze w wieku, w którym róż się docenia :)



Sztaluga.


A druga kartka, na którą przyznam się bez bicia, nie do końca miałam pomysł. Jest więc masakrycznie prosta :) Miała być na życzenia od współpracowników dla przyszłej mamy, która odchodzi na urlop. 





Aha! Dawno nie zapraszałam na mojego drugiego bloga do obejrzenia nowych zdjęć, ale też dawno nic tam nie publikowałam. Zdjęcia nie są nowe - zrobione pod koniec października 2013, stąd taka porządna jesień w tle. Zapraszam TUTAJ.



Ściskam Was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...