Natolin's Handmade

wtorek, 18 listopada 2014

Ale ziiiiiąąąąbbbb!


No dzisiaj zmarzłam strasznie, a jak już nawet mnie jest zimno, to znaczy, że... jest zimno :) W temacie chłodów będzie więc dzisiejszy post. Kolejne dwie czapy w pasy, które świetnie ogrzeją mniejsze i większe głowy :)

Błękitno-żółta z pomponem. Uniwersalna - zarówno dla dziewczyny, jak i chłopaka.




A drugą zrobiłam dla mojego dziecka, które jest, niezmiennie i wciąż, miłośnikiem pomarańczu. Czapka w pasy pomarańczowo-antracytowe, z ogromnym futrzanym pomponem.




Pewnie nie tylko ludziom bywa zimno, co? Dlatego tym samym pasiastym wzorem zrobiłam etui w rozmiarze XXL - na duży smartfon albo na tablet 7 cali :)



Etui zapinane jest na drewniany koralik i pętelkę.


Miłego dnia!


1 komentarz:

  1. Czapki bardzo ładne, i kolory i wzór. Etui na telefon niby rzecz prosta ale daje dużo przyjemności w robieniu i ciekawie prezentuje się.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...