Natolin's Handmade

środa, 18 marca 2015

Palmy wielkanocne


Miał być dzisiaj post o dekupażowych pisankach, ale się nie wyrobiłam ze skończeniem ich. Będą na blogu w piątek, a dzisiaj pokażę Wam palmy wielkanocne, które robiłam na zajęciach florystycznych.

Pierwsza z nich, bardzo bogata, z dużą ilością materiału i suszonego i świeżego. Robiłam ją jako pierwszą (w życiu też), więc czubek jej ciut skręca. Ale i tak jestem zadowolona :)



Wydaje mi się, że sporo uroku jej dodają te sztuczne róże - mimo, że sztuczne.


Ze świeżych rzeczy znajdziemy tutaj bukszpan i bazie.



Drugą palmę zrobiłam w zupełnie innej kolorystyce. Ze świeżych roślinek są tu tylko bazie. A tak, to same suszki i jutowa taśma.


Tutaj udała mi się bardzo fajnie "rączka", bo jest dość sztywna i prosto trzyma całą konstrukcję. Szkoda, że nie mam lepszych zdjęć, bo te robiłam o 7:00, później palma wywędrowała do babci.



Trzecia palma ma zupełnie inną budowę. Jest układana podobnie jak bukiet. Z reguły do tego celu wykorzystuje się liść cykasa, który wyglądem przypomina te prawdziwe, palmowe z Jerozolimy. Ale my mieliśmy do dyspozycji aspidistrę i też jest git, zwłaszcza, jak stoi w wazonie :)


Tutaj oczywiście świeże są i bazie i tulipany.



No i hop! Do następnego razu :)


1 komentarz:

  1. Wspaniałe palmy wielkanoce. Druga, w kolorze fioletowym, bardzo mi sie podoba, ostatnia wydaję sie troszkę skromna, ale też ma swój urok. No i pierwsza, bardzo rózowa i jesli moge tak napisać ''młodzieżowa'' :) Sama robię aktualnie paalme, ale dużo większą.
    Pozdrawiam

    I zapraszam do mnie :) http://w-wolnej-chwili-tworze-cos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...