Natolin's Handmade

piątek, 22 maja 2015

Dzień Mamy


 Chyba zdążyłam z postem jeszcze w piątek, ale rzeczywiście, jak się człowiek spieszy, to się diabeł cieszy. Komputer wolno pracuje, myszka otwiera co popadnie, a Blogger zmienia kolorystykę zdjęć sam z siebie. Ale chciałam Wam pokazać kartki na Dzień Mamy, bo to już we wtorek. Miałam w tym roku nie robić ani jednej, ale akurat mam inne papierowe zamówienia, więc przy okazji machnęłam takie dwie prościzny.

Pierwsza - bardziej jasna, dużo szarego, trochę mięty. Ozdobiona serduszkiem z kory.



Ja nie wiem, ta kratka jest u mnie na kompie miętowa, a tu - zielona. Nic z tego nie pojmuję.


Druga kartka trochę ciemniejsza - więcej zieleni i turkusu, a odrobinka  szarości. I też oczywiście brzozowe serduszko.




Udanego weekendu Kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...