Natolin's Handmade

piątek, 8 maja 2015

Kwiatowa biżuteria


Na ostatnich zajęciach florystycznych zajmowaliśmy się wiankami (zwłaszcza komunijnymi) oraz biżuterią kwiatową.

Mój wianek niestety (albo stety) wyszedł bardziej ślubny lub do sesji zdjęciowej niż na komunię. A to ze względu na użycie dużych elementów, zwłaszcza storczyków. Poza tym, mnie jakoś tak automatycznie wychodzą duże rzeczy :) Miałam spory problem ze sfotografowaniem tej pracy, ale mniej więcej widać, co mi wyszło.




I uwaga, nie śmiejcie się, ja w moim wianku :P


Machnęłam też na sam koniec zajęć ślubną bransoletkę. Użyłam tu goździków, chryzantem santini i gipsówki. Te dwa ostatnie kwiatki były potrzebne, by zakryć masywne "dupki" goździków.



A tu komplet ślubny składający się z opaski i wiązanej bransoletki. Tak sobie teraz pomyślałam, że tę bransoletkę z powodzeniem można by było zawiązać również na głowie.


Tu też pojawiły się storczyki i gipsówka. A do tego listki bluszczu pospolitego i warkoczyk z trawy.




I znów ja w swojej pracy. Niestety zdjęcie jest rozmazane - akurat przyszła burza i zrobiło się ciemno :P


Przyjemnego piątku i całego weekendu!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...