Natolin's Handmade

piątek, 19 czerwca 2015

Bukiet ślubny z bzami


Na zajęciach w maju mieliśmy wykonać bukiet ślubny, tzw. biedermaier, czyli ścisła kopułka (lub prawie kula) układana w ręku. Ale ja postanowiłam zaszaleć i powstała dzika modyfikacja stylu :) Wyszło mocno romantycznie, trochę jak wprost z ogródka, no i przede wszystkim nie jest równo.



W kompozycji pojawiły się piękne goździki, różowe eustomy (z zielonymi pączkami), które tworzą kopułkę oraz bez i paproć jako tło.


Fotki w dużym słońcu.




Widok od góry.


A tu już w innych okolicznościach przyrody - na malowniczych rdzawych schodach.


Życzę Wam przyjemnego weekendu i proszę - trzymajcie kciuki - jutro mam egzamin zawodowy praktyczny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...