Natolin's Handmade

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Jak kolorowe drinki


W zeszłym tygodniu mnie oświeciło i wpadłam na pomysł, który od razu musiałam zrealizować. W ten sposób powstała bardzo kolorowa, letnia biżuteria, przypominająca trochę zimne drinki :) Drewniane elementy pomalowałam niekryjącymi farbami i pokryłam lakierem.

Kolczyki zielono-turkusowe, nazwałam je Blue Curacao.



Kolczyki żółto-pomarańczowo-różowe o nazwie Tequila Sunrise.



I drugie o takiej samej nazwie, ale innym kształcie i nieco innym sposobie nakładania kolorów.



A te turkusowo-fioletowo-różowe nazwy nie mają, bo nie znam drinka w takiej kolorystyce. A może ktoś z Was zna?



Na koniec dorwałam jeszcze drewnianą bransoletkę i tak powstało Mojito :)




Tak mi się to spodobało, że machnęłam jeszcze cieniowane breloczki, ale o nich już innym razem.
Przyjemnego poniedziałku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...