Natolin's Handmade

poniedziałek, 6 lipca 2015

Szkatułka na ślub


Miałam okazję robić ostatnio fajne dekupażowe zamówienie. A mianowicie szkatułkę, która była prezentem z okazji ślubu i jednocześnie opakowaniem na prezent. Miałam wytyczne jedynie, co do wzoru serwetkowego (miał być taki, jaki zrobiłam kilka lat temu na innej szkatułce). Reszta była polem do popisu dla mojej wyobraźni :) I wyszło tak:


Ponieważ szkatułka miała przeznaczenie typowo ślubne, umieściłam na niej tekturkowy napis.


Dół był malowany ręcznie w pasy. A brzeg wieczka potraktowałam (po raz kolejny) taśmą washi.



Wyszło trochę misz-maszowo, trochę retro. Zamawiającej się podobało i mam nadzieję, że obdarowanym również :)


Szkatułka w środku ma przegródki, które posłużą do umieszczenia drobnych upominków i gotówki.


Miłego popołudnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...