Natolin's Handmade

środa, 6 stycznia 2016

Jeszcze świąteczne... poduszki


Nowy rok nadszedł i się rozsiadł, czas wziąć się za kolejne posty na blogu. Pokażę Wam już przedostatnie prace w temacie świątecznym. To kolejne poszewki na poduszki wykonane metodą corner2corner, ale tym razem zrobiłam je dla siebie, do domu. Wzięłam się założyłam sama ze sobą, że zdążę do świąt zrobić dwie poszewki i się udało - zdjęcia robiłam rano w Wigilię :)


Wzory oczywiście pochodzą z tego samego bloga, co poprzednie - REPEAT CRAFTER ME.
Na pierwszej poszewce znajduje się skarpeta z prezentami. Przyznaję się bez bicia, że trochę za jasną włóczkę użyłam na tło, ale dooobra :) Wzór tu.



Tak jak przy poprzednich, tak i przy tych poszłam ciut na łatwiznę i druga strona każdej poszewki wykonana jest z polaru. Choć w sumie nie wiem, czy łatwizną jest ręczne zszywanie szydełkowej robótki z polarem :)


A druga poszewka jest z Mikołajem - wzorek tu.




Pozdrawiam Was serdecznie i zimowo!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...