Natolin's Handmade

piątek, 13 maja 2016

Szydełkowe serwetki


Ten post czekał na publikację ponad dwa miesiące, ale się doczekał :)

Jakoś w lutym (a może jeszcze w styczniu?), kiedy szukałam pomysłów na wielkanocne prace, zaczęłam robić jajka w szydełkowych "koszulkach". Pokazywałam je tutaj na blogu. Okazało się, że cienkie szydełko i kordonek to nic strasznego i spróbowałam swoich sił również w robieniu serwetek. Wpadłam wtedy po uszy i w dwa tygodnie miałam już stosik gotowych misternych serwet.

Pierwsza, okrągła, trochę taka "siermiężna", bo wykonana z grubszego kordonka, szydełkiem 2,0 bodajże, a do tego w kolorze surowego płótna.




Nie byłam sama w serwetkowych próbach - moja mama pozazdrościła i zaczęła robić swoje (bo w sumie jest takim moim cichym współpracownikiem, takim trochę chińskim dzieckiem :P). Serwetka o wzorze tzw. ananasowym, w kolorze ciemnego beżu.




Żeby dopasować kolorystycznie do pozostałych, dorzucam jeszcze tę pracę. Serwetka jest duża (prawie 50cm średnicy), powstała po kilku mniejszych, kiedy nabrałam wprawy. Najtrudniejsze w niej było... krochmalenie :) Wzór ananasowy w kolorze miodowym.




Hops, to tyle na dzisiaj. Ale jest postęp - nowy post po tygodniu przerwy :)
Miłego dnia i udanego weekendu!

1 komentarz:

  1. Piękne serwety :-) Cudne wzory i doskonałe kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...